Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pazarlama - Reklam için En İyi Renk Şemaları
#1
Belirli renklerin pazarlamadaki etkisi hakkında birçok çalışma var, ancak mesajınızı renkle dikkatli bir şekilde eşleştirmeniz gerekiyor. Tüm pazarlama için en iyi olan belirli bir renk veya gölge yoktur. Farklı renklerin cinsiyete, yaşa veya kültüre göre gruplandırılmış bir hedef pazar üzerindeki etkilerini ve renk kombinasyonlarıyla ilişkili mesaj türünü anlamak, belirli bir pazarlama kampanyası için neyin en iyi olduğunu belirlemenize yardımcı olabilir.

Rengin Anlamları
Bir renk psikolojisi vardır, ancak Precision Intermedia web sitesi, renklerin farklı kültürler için farklı şeyler ifade edebileceğine dikkat çeker. Web sitesinin Batı Yarımküre'deki temel renklerin etkisine ilişkin özetinde siyah, otoriteyi, gücü ve zekayı temsil ediyor. Siyah giysiler bir insanı daha ince gösterir ve bir kovboyda siyah şapka onun kötü adam olduğu anlamına gelir. Güçlü duygulara sahip ciddi bir renk, çok fazla siyah ezici olabilir. Beyaz saflık, tarafsızlık ve yaratıcılıktır. Gri bir dokunuş, bir ürün reklamına kaya gibi sağlam bir his katar. Kırmızı, enerjisiyle dikkat çekiyor. Nötr bir renk düzeninde kırmızı bir nokta göze çarpar. Kırmızı tutkudur. Kırmızının, pembenin bir tonu aşk içindir. Mavi sakinleştiricidir ama fazlası soğuktur. Sarı, neşeli iyimserliktir ve turuncu, gösterişli iyi zamanlardır. Mor refah, kraliyet, gizem ve bilgeliktir.


Mesajı Renklerle Eşleştir
Rengin kendisi, etkili pazarlama için basit bir yol sağlamaz. Pazarlamanızın dikkat çekmesini istediğiniz için, bir reklamı kırmızıyla kaplamak anlamına gelmez. Kırmızı gözü çekebilir, ancak çok fazla kırmızı dur, tehlike ve uzak dur. Reklamınızın söylemesini istediğiniz şey bu değil. Ağırlıklı olarak siyah ve gri bir reklamda kırmızı bir dokunuş, bir zeka ve güç imajını tamamlamak için doğru miktarda enerji ve tutku verebilir. Çevreci bir ürüne yönelik bir reklam, beyaz bir arka plana karşı yoğun bir yeşil kullanımına sahip olabilir, bu da onu doğal ve saf hissettirir. Belki yeşil olmanın hala eğlenceli olabileceğini düşündüren enerjiyi enjekte etmek için bir tutam turuncu ekleyin.


Zıtlık

Kontrast, basılı ve web'de okunabilirliğin anahtarıdır, ancak GoMediazine'den William Beachy, tasarımcıların kontrastı değerlendirirken değer farkı yerine renk farkını kullanma hatasına düştüğünü yazıyor. Değer, farklı renklerin veya mürekkeplerin parlaklığıdır. Parlak kırmızı bir arka plana karşı parlak mavi harfler canlı olabilir - o kadar canlı ki renklerin buluştuğu kenarlar titreşir gibi görünür ve gözleri aşırı derecede zorlar.
Kötü kontrast, bir tasarımdaki metni okunamaz hale getirebilir. Beachy, bir düzen tasarlarken renk kontrastını kontrol etmenin kolay bir yolunun, onu Adobe Illustrator veya Photoshop'ta kolayca yapılabilen geçici olarak gri tonlamaya dönüştürmek olduğunu önerir. Renkleriniz için doğru değerleri seçtiyseniz, okunabilirlik siyah beyazda belirgin olacaktır.

Bir şirket bir pazarlama ve reklam kampanyası geliştirdiğinde, genellikle renk kullanıp kullanmama kararının verilmesi gerekir. Renk, basılı reklamınızın maliyetine katkıda bulunabilse de, rengin iyi bir reklam yapmasının birkaç yolu vardır. Reklam kampanyanızda rengin faydalarını anlayarak, onu kullanmanın ek masraflarını haklı çıkarmaya yardımcı olabilirsiniz.


Duygusal etki
Renk, reklamlarınızda aksi takdirde eksik olacak duyguları temsil etmek için kullanılabilir. Örneğin, Microsoft web sitesinin yazarı Katherine Nolan'a göre, kırmızı renk genellikle agresif veya baskın bir duruşla ilişkilendirilir. Kırmızı kullanmak, ürününüzün rekabette üstün görünmesine ve tüketicilerin ürününüzü bir hakimiyet duygusuyla ilişkilendirmesine yardımcı olabilir. Tersine, sarı genellikle samimi ve davetkar bir renk olarak düşünüldüğünden, tüketici ile ürününüz arasında olumlu bir bağlantı oluşturmak için kullanılabilir.


Dikkat
Doğru renk şeması, reklamınızın tüketicinin dikkatini çekme şansını artırmaya yardımcı olabilir. Örneğin, ürününüzü lüks bir ürün olarak kurmaya çalışıyorsanız, reklamınızda altın rengini kullanmak, tüketicilere sizinkinin üst düzey bir ürün olduğunu iletebilir. Ek olarak, metin veya resimlerin belirli bir renkte vurgulanması bir mesajı vurgulayabilir ve okuyucunun dikkatini önemli noktalara çekebilir. Bir reklamı yapılandırmaya yardımcı olması için renkleri kullanmak, reklama daha fazla dikkat çekecek ve ona benzersiz bir görünüm kazandıracaktır.


Yapı
Reklamınızın bölümlerini ayırmak ve yapının korunmasına yardımcı olmak için basit renkli kutular kullanılabilir. Beyaz boşluk genellikle bir reklamın çeşitli bölümlerini parantez içine almak için kullanılır. Ancak, renkli bir kenarlıkla çevrili reklam metni veya beyaz olmayan bir arka plan renginin kullanılması, okuyucuda duygusal bir tepki uyandırabilir. Örneğin, My Professional Advertising web sitesine göre, yaklaşan bir fiyatlandırma promosyonunu açıklayan bir reklam metnini kırmızı bir çerçeveyle çevrelemek okuyucuya bir heyecan duygusu iletebilir. Tek renkli bir düzenin aksine farklı renklerde metin blokları kullanan siyah bir arka plan, reklamınızın düzenli görünmesine ve öne çıkmasına yardımcı olabilecek benzersiz bir yapı sunabilir.


Hedef kitle
Rengin doğru kullanımı, reklamınızın hedef pazarınıza daha etkili bir şekilde odaklanmasına yardımcı olabilir. Örneğin, hedef pazarınız kadınsa, Thinkquest web sitesine göre pembe renk kadınsı bir kitlenin dikkatini çekmeye yardımcı olabilir. Benzer şekilde, siyah renk genellikle resmi veya profesyonel bir izleyici kitlesiyle ilişkilendirilirken yeşil, çevreyle ilgilenen insanların dikkatini çekmeye yardımcı olur. Örneğin, yakıt tasarruflu bir araba reklamında yeşil rengi kullanmak, çevre dostu bir araç arayan alıcıların dikkatini çekecektir.


Reklam kampanyanız için en etkili renkleri seçmek, çeşitli renklerin potansiyel müşterileriniz üzerindeki etkilerini anlamayı gerektirir. Reklamınız için en iyi renk, ne sattığınıza ve ürün veya hizmetinizin yanı sıra işletmenizin nasıl algılanmasını istediğinize bağlıdır. Renklerin reklamlarınızda yarattığı etkiyi anlamak, pazarlama hedeflerinize ulaşmanıza yardımcı olacak en iyi tonları seçmenin anahtarıdır.

Kitleye Göre
Reklamınız için hedef kitleyi bilmek, insanların dikkatini çeken ve çeken reklamlar oluşturmak için en iyi renkleri seçmek için çok önemlidir. Örneğin, sarı, mavi ve kırmızı gibi parlak renkler, çocuklara hitap eden reklamlarda en iyi sonucu verir. Ancak reklamınızın ebeveynlere hitap etmesini istiyorsanız, mavi veya pembe gibi farklı bir renk grubu daha iyi sonuç verir. Ürününüz belirli bir kültüre hitap edecekse, her rengin ne anlama geldiğini öğrenin. Branding Strategy Insider, örneğin Yunanlılar için sarının üzüntü anlamına geldiğini ancak aynı rengin Çinliler için kutsallığı ifade ettiğini söylüyor.


Duygusal Tepki Oluşturmak
Güçlü bir duygusal tepki uyandırmak, rengin reklamlarınızda büyük bir rol oynamasını gerektirir. Örneğin, heyecanı veya tehlikeyi ifade etmek istiyorsanız kırmızı en iyi sonucu verir. Güven ve güvenilirlik duygusu yaratmayı tercih ediyorsanız, kurumsal reklamlarda sıklıkla kullanılan bir renk olan maviyi kullanın. Turuncu, insanları sıcak ve canlı hissettirir. Ancak, ürün veya hizmetinizi satın aldıklarında insanları mutlu etmek istiyorsanız, sarı ile gidin.


Onları Acıktırın
Bir restoran veya imtiyaz standı gibi gıda ürünleri satıyorsanız, kişinin iştahını uyardığı için kırmızı kullanılacak renktir. Alıcıları acıktırmak ve dikkatlerini çekmek için kırmızı ve sarıyı bir arada kullanın. Kırmızı fast food satan mekanlarda işe yarasa da, mavi daha çok müşterilerin kendilerini daha rahat hissetmelerini sağlamak için kullanılır ve müşterilerin bir süre etrafta dolaşmalarını isteyen bir restoran için idealdir.


Impulse Satın Alma
Alışveriş yapanları anlık satın almaya zorlayan reklamlar geliştirmek, işe kırmızı ve turuncuyu koymayı gerektirir. Siyah ve kraliyet mavisi aynı zamanda insanları bir ürünü anında satın almaya zorlar, bu nedenle insanları ürünü bir hevesle almaya teşvik etmek için bu renkleri satın alma noktası reklam ekranlarınıza ekleyin. Branding Strategy Insider'a göre pembe, açık mavi ve lacivert renklerden kaçının, çünkü bunlar en çok mağazanıza bir bütçeyle gelen ve buna bağlı kalan alışveriş yapanlara hitap eder.


Reklamlarda Farklı Renklerin İnsanların Duygularına Etkisi
Psikologların rengin duyguları nasıl etkilediğine dair teorileri vardır. Pazarlamacılar da öyle, bu yüzden tüketicilerin mal ve hizmet satın almalarını sağlamak için reklamlarda belirli renkleri seçiyorlar. Örneğin mavinin insanları sakinleştirdiğini veya kırmızının onları sinirlendirdiğini gösteren hiçbir bilimsel kanıt yoktur. İnsanların da farklı renk tercihleri vardır. Ancak teoriler, rengin tüketici davranışını nasıl etkilediği konusunda ısrar ediyor. Küçük işletmeler, tıpkı büyük şirketlerin ana renklerle (mavi, kırmızı, yeşil ve sarı) yaptığı gibi, reklamlarda ayırt edici görüntüler oluşturabilir.

enk Psikolojisi
Renk psikolojisi teoriye dayalıdır ve rengin hem olumlu hem de olumsuz duygusal ve zihinsel etkileri üzerine kısmen efsanevi yansımalardır. Mavi, yeşil, mor ve diğer soğuk tonların genellikle huzurlu ruh halleri yarattığına inanılırken, kırmızı, turuncu, sarı ve diğer sıcak tonların fiziksel aktivite ve heyecanla ilişkilendirildiği düşünülmektedir. Soğuk renkler aynı zamanda üzüntü ve uzaklıkla, sıcak tonlar ise saldırganlık ve meydan okumayla bağlantılıdır. Bir tüketici davranışı izleme firması olan Kissmetrics tarafından pazarlamada renk üzerine yapılan bir araştırma, alıcıların satın almalarının yüzde 93'ünü yapmak için koku veya dokunma yerine görsel uyarıcılar kullandıklarını gösteriyor. Ve renk en büyük uyarıcıdır.


Mavi
İş dünyasında mavi, üretkenliği, istikrarı ve güvenilirliği temsil eder. Marka bilinirliği için reklamlarda şirket logoları görünür. En çok tanınan kurumsal semboller genellikle mavidir. Küçük işletmeler, Samsung, IBM, Intel, Boeing veya American Express ile aynı yönetici süiti görünümlü markalara orta ila koyu mavi veya mor logolara sahip olabilir. Mavi, insanların mavi gökyüzünün özel koruyucu güçlere sahip efsanevi tanrılara ev sahipliği yaptığına inandıkları eski zamanlardan beri üretkenlik ve istikrarın simgesi olmuştur.


kırmızı
Michigan merkezli bir reklam ve pazarlama firması olan Visual Impact, canlılığı ve tutku ve heyecan uyandırma yeteneği nedeniyle kırmızıyı en dinamik renk olarak tanımlar. Restoranlar ve gıda üreticileri, açlığı teşvik etmek için reklamlarında kırmızı ve türevlerini, sarı ve turuncuyu kullanır. Renk psikolojisi, aileleri veya çiftlerin eğlendiğini gösteren yemek ve seyahat reklamlarında başarılı kullanımını açıklayan sıcaklık, rahatlık, sevgi ve romantizm ile kırmızıyı ilişkilendirir. Red'in yoğunluk, yaşam ve kanla bağlantısı, onu ateş için evrensel bir grafik sembolü veya Kızıl Haç veya Hedef gibi yüksek profilli kuruluşlar için öne çıkan bir logo olarak uygun kılar.


Yeşil
Renk psikolojisi, yeşili barış, denge, restorasyon, denge ve uyum duygularına bağlar. Green, çevreyi korumak için küresel hareketten reklamlarda destek aldı. Çevre dostu ürünler yapan veya kullanan ya da yeşil iş uygulamalarını benimseyen şirketler, reklamlarda rengi kullanır. Parlak yeşil, çevre bilincinin ve Noel ve Aziz Patrick Günü gibi yoğun reklamı yapılan tatillerin olumlu bir sembolüdür. Ancak yeşilin donuk tonları, renk psikolojisinde durgunluk, yumuşaklık ve can sıkıntısı taşır.

Sarı
Sarı, açlık ve yoğunluk özelliklerini kırmızıyla paylaşır. Ancak neşe, iyimserlik ve mutluluk sarı özellikler olarak kabul edilir. Renk psikolojisi, sarının daha az olumlu niteliklerini öfke, hayal kırıklığı ve bencillikle eşitler. Reklamcılar, insanları mutlu etmek için tasarlanmış yiyecekleri ve diğer ürünleri tanıtmak için sarıyı kullanır. Ancak bilimsel olarak, renk, gözü aşırı uyarabilen ve reklamlarda görüntülendiğinde tahrişe neden olabilen yüksek düzeyde ışık yansıtır.


Bağış Toplama Reklamlarında Renklerin Önemi
Duygusal çekicilikler, yaygın bir bağış toplama reklam stratejisidir ve renkler, potansiyel bağışçıların cömertlik ve şefkat duygularını etkileyebilir. Pazarlama araştırmacıları, insanın renge verdiği tepkileri inceledi ve her rengin nasıl bir dizi duygu yaratabileceğini buldu. Bağışçılarından bağış yapmayı teşvik etmek isteyen bağış kampanyaları, renklerin insanların duygularına ulaşmada oynadığı önemli rolü anlamalıdır.

Bağış Toplama Reklam Stratejileri
Bağış toplama reklamları, genellikle rasyonel tartışmayı duygusal bir çekicilikle dengelemeye çalışır, ancak bağışçıların bir sorun hakkındaki duygularını hedefleyen bağış toplama reklamları, analitik bir konuşmadan daha etkili olabilir. Bağış toplama reklamlarında ister rasyonel ister duygusal bir çekicilik kullanın, renklerin doğru kullanımı mesajınızı güçlendirmeye yardımcı olabilir ve dikkat çekmek için önemli bir araç olarak hizmet edecektir.


Renk Duyguları
Neredeyse sayısız renk karışımı olmasına rağmen, bağış toplama ve reklam amacıyla bunlar iki kategoriye ayrılabilir: sıcak ve soğuk renkler. Sıcak renkler, nezaket, neşe ve sevgi anılarını getiren tutkulu tepkileri teşvik eder. Soğuk renkler sakinleştirici bir etki yaratabilir, mantıklı düşünceye ve yağmur, okyanus ve su izlenimlerine ilham verebilir.


Sıcak renkler
Sıcak renkler ağırlıklı olarak kırmızılar, portakallar, sarılar ve kahverengileri içerir. Bunlar, doğayı temsil eden daha derin toprak tonlarının yanı sıra dikkat çeken parlak renkleri içerebilir. Kırmızı en göz alıcı renk olarak kabul edilir ve aciliyet duygusunu teşvik etmek için kullanılmalıdır. Kırmızı, tutkuya ilham verebilecek bir güç rengidir.
Ancak, bağış toplama reklamlarında tüm sıcak renkler yararlı değildir. Sarılar ve portakallar genellikle eğlenceli ve eğlenceli duygularla ilişkilendirilir; bu, bazı bağış toplama çağrıları için ters etki yapabilir ve hatta saygısızlık edebilir. Kahverengiler genellikle güvenilirliği ve olgunluğu temsil etmek için kullanılır.


Havalı renkler
Maviler, yeşiller ve morlar, sakinleştirici etkisi olduğu düşünülen, akılcı çekiciliklerde faydalı olabilecek soğuk renklerdir. Deniz ve gökyüzü ile olan ilişkisi ile mavi, bir istikrar rengi olarak kabul edilir ve mantık ve sadakati temsil etmek için kullanılabilir. Ayrıca, mavinin iştahı bastırdığı bilinmektedir ve yemekle ilgili hiçbir reklamda kullanılmamalıdır. Yeşil rengin doğa ile ilişkisi aşikardır ve insanlarda sükunete ilham vermek için kullanılabilir. Bununla birlikte, kıskançlık ve açgözlülüğü de temsil edebilir. Gençlerin favorisi olan mor, zenginlik ve çekiciliği temsil etmek için de kullanılır ve lüks duygusunu teşvik edebilir.

Renk Bağlamları
Renkler, bağış toplama reklamlarının önemli bir parçasıdır ve reklamın temalarını ve bağlamını yansıtmalıdır. Bağış toplama reklamları bazen öfke, iğrenme, üzüntü veya korku duygularına dokunmaya çalışır. Kırmızı güçlüdür, ancak niyetin bu olup olmadığına bakılmaksızın kan veya şiddetle çağrışımlar yaratırsa duyarsız olabilir. Maviler üzüntüye ilham verebilirken, parlak renkler bağışçıları harekete geçmeye motive edebilir. Akılcı çekiciliği kullanan bağış kampanyaları, zeka, güvenilirlik ve istikrara hitap eden mavi, kahverengi ve gri tonları gibi renkleri değerlendirmek isteyecektir.


En Dikkat Çekici Renkler

İşletme sahipleri, farklı renklerin hedef kitlelerinin duygularını nasıl etkilediğinin farkında olmalıdır. Dikkat çekmek bir şeydir, ancak aşırı renk kombinasyonları beklentileri geri çevirebilir. Renk bilimi, rengin beyni nasıl etkilediğinin arkasındaki psikolojidir, ideal olarak endokrin sistemdeki zevk bölgelerini tetikler. Yeni bir kampanya için markayı değiştirmek veya belirli dikkat çekici renkleri kullanmak istiyorsanız, potansiyel müşterilerinizin dikkatini çekecek ve onların dikkatini çekecek renkleri nasıl seçeceğinizi öğrenin.

Renkler Duyguları Nasıl Hedefler?

Olumlu dikkatin, potansiyel müşterilerinizin logonuzu veya reklamınızı gördüklerinde hissetmelerini istediğiniz duygunun gerçekten bir işlevi olduğunu unutmayın. Sarı, McDonald's ve Best Buy gibi büyük markalar tarafından kullanılır; sıcaklık, netlik ve iyimserlik duygularıyla ilişkilidir. Gökkuşağından aşağı inmek, Payless ve Nickelodeon tarafından kullanılan turuncuya yol açar. Turuncu, arkadaş canlısı ve neşeli olarak kabul edilir ve güven verir. Kırmızı, cesaretin rengidir - hızlı spor arabayı düşünün. Heyecan verici bir renktir ve gençliği çağrıştırır; Nintendo ve Coca-Cola tarafından kullanılır.

Diğer renkler daha incelikli pozitif duyguları hedefler. Mor, bilgeliğin gerekli olduğu yaratıcı ve yaratıcı projeler için kullanılır. Yahoo ve Syfy mor kullanır. Mavi, gücün ve güvenin temelidir. American Express gibi bir şirket, ona güvenmenizi istiyor. Yeşil, sağlık ve büyümeyi çağrıştıran topraklanmış, huzurlu bir his sunar. Animal Planet ve Whole Foods, bu rengi, dünya odaklı görevlerini temsil etmek için kullanır.



Bilinçaltı Seçimleri Yaratmak

Beyin rengi alır ve bu tonlara kablolu bir tepki verir. Bir reklamı veya web sayfasını görüntüledikten sonraki 90 saniye içinde, tüketici en azından bilinçaltında satın alma kararı verdi. Renk, marka bilinirliğini artırır ve neredeyse anında tüketicinin şirket hakkında nasıl hissettiğini belirler. Bu, markanın kişiliğidir, bu nedenle eğlenceli bir şirket olmak istiyorsanız, sakinleştirici bir mavi seçmek muhtemelen en iyi seçim değildir. Parlak kırmızı veya sarı ile gitmek istiyorsunuz - ya da belki ikisinin bir kombinasyonu. Ne iletmek istediğinizi anlayın ve renk şemalarınızı buna göre oluşturun.

Renkleri Kullanma

Tüketicilerin, siyah beyaza kıyasla renkli bir reklamı okuma olasılığı daha yüksektir. Yalnızca markayı tanımlamaya değil, aynı zamanda bir reklamdaki noktaları göstermeye de yardımcı olur. Renkler mesajlaşmaya entegre edildiğinde, okuduğunu anlama gelişir ve müşteriler kavramları daha hızlı kavrar. Bu, bir menü seçeneğinde, ürün seçiminde veya web sitesi kenar çubuklarında bir grafik şeklinde olabilir.
Renk şemalarının birlikte çalıştığından emin olun. Herhangi bir rengin genel mesajlaşmadan uzaklaşmasını istemezsiniz. Örneğin, müşterilerin promosyon satın alma konusunda iyimser olmalarını sağlamak için parlak sarı bir düğme kullanabilirsiniz, ancak sarı çok dikkat dağıtıcıysa müşteriler düğmeden fazlasını görmeyebilir. Hala mesajınızı özümseyebilmeleri gerekiyor.

Renk Reklamı Nasıl Etkiler?

Renk, bir ticari reklam kampanyasında en önemli unsur olabilir. Tüketiciler kelimelerden önce rengi ve hatta şirketinizin ürünlerinin yanında durması için kiraladığınız yeni yüzlü modeli fark eder. Bir küçük işletme sahibi olarak, reklamlarınızda ve promosyon kampanyalarınızda yaptığınız renk seçimi, tüketicinin ürünleriniz veya hizmetleriniz hakkındaki duygularını etkileyebilir ve satış yaratmada herhangi bir slogan kadar büyük bir rol oynayabilir.

Değişen Ruh Hali ve Tutumlar
Küçük işletme reklam kampanyalarınızda renk kullanımı, tüketicilerin ürünlerinizle ilişkilendirmesini istediğiniz tutumları ve ruh hallerini iletebilir. Örneğin, Color Wheel Pro'nun web sitesine göre mavi renk dinginlik ve temizlik duygularını iletebilir. Bu, şişelenmiş kaynak suyu veya filtreleme de dahil olmak üzere berraklığı ve saflığı vurgulamak isteyen ürünleri tanıtmak için ideal bir renktir. Renk seçiminin yarattığı duygu veya tutum, tüketicilerin bu duyguları ürünlerinizle ilişkilendirmesine olanak tanır. Bu duygu umarım satın alma deneyimlerine taşınır.


Tüketicinin Dikkatini Çekmek
Reklamlarınıza belirli renkleri dahil etmek, akılda kalıcı bir sloganın yapamayacağı bir dolaysızlıkla tüketicinin dikkatini çekebilir. Tüketicilerin belirli renklerle sahip oldukları çoklu çağrışımlar nedeniyle renkler tüketicilerin dikkatini daha kolay çekebilir. Örneğin, Print Radar'ın web sitesine göre, kırmızı renk yalnızca görünür tayftaki en canlı renkler arasında yer almasıyla dikkat çekmekle kalmıyor, aynı zamanda tüketicilerin dünya çapındaki büyük şirketlerden Noel Baba'ya kadar olan renklerle çok sayıda çağrışım yapması nedeniyle de dikkat çekiyor. Baba.




Tüketici Hedefleme Yetenekleri
Hedef pazar alanınızdaki tüketicileri araştırmak, bu tüketicileri diğerlerinden daha fazla çeken renklerin hangileri olduğuna dair bir fikir verebilir. Bu bilgileri reklam oluştururken kullanmak, doğrudan tüketici istek ve isteklerine hitap ederek küçük işletmenizin satışlarını artırmasına yardımcı olabilir. Bu, hedef pazar alanınızdaki coğrafyada oynamak gibi basit bir mesele olabilir. Örneğin, küçük işletmeniz öncelikle kentsel bir pazara lüks ürünler veya tatil hizmetleri sunuyorsa, genişliği ve doğayla yakınlığı iletmek için mavi, yeşil ve beyazın farklı tonlarını kullanabilirsiniz.

Ürün Özelliklerini Gösterme
Küçük işletme reklam kampanyalarınızda renkleri dikkatli bir şekilde seçmek, şirketinizin ürünlerinin özelliklerini vurgulamasına yardımcı olabilir. Bu özelliklerin vurgulanması, hedef müşteri tabanınızı çekmenize yardımcı olacaktır. Örneğin, Color Wheel Pro'nun web sitesine göre, küçük işletme reklamlarınızda siyah kullanımı zarafet, gizem ve güç iletebilir. Bu, üst düzey elektronik ürünlerden kaliteli restoranlara kadar çeşitli ürün ve hizmetlerin reklamını yapmak için ideal seçimdir.


Reklamda Şekiller ve Renkler

[color=#222222][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=xx-large][font=RobotoBold, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=xx-large][font=RobotoBold, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=xx-large][font=RobotoBold, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=xx-large][font=RobotoBold, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif][color=#222222][size=xx-large][font=RobotoBold, Helvetica, Arial, sans-serif][color=#222222][size=medium][font=Arial, sans-serif][size=small][font=Roboto, Arial, sans-serif]Şekiller ve renkler, bir markanın değer teklifine izleyicinin yanıt vermesini kolaylaştıran, estetik açıdan hoş görüntüler yaratmak için reklamcılıkta temel araçlardır. Etkisiz reklamcılık genellikle zayıf mesajlaşmaya bağlanır. Bununla birlikte, şekiller ve renkler yoluyla zayıf estetik, yalnızca değer önerisini şaşırtarak etkisiz reklamlara neden olabilir.

[c
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 3 Ziyaretçi